سامانه پيام‌گير ايران اير راه اندازي شد

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران ، به منظور توسعه کانال‌هاي ارتباط مستقيم هموطنان با اين ايرلاين و با هدف امکان طرح مسايل و پيگيري آن توسط مشتريان، سامانه پيام گير «هما» به عنوان سومين پل ارتباطي هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران با مشتريان راه‌اندازي شد.

دراين سيستم کاربر ضمن تماس با شماره مرکز تلفن هما (466222) و انتخاب عدد 8 مي‌تواند نظرات و پيشنهادات خود را همراه با شماره تلفني براي دريافت پاسخ ارائه کند.

پيام هاي مردمي واصله از طريق اين سامانه در ساعت‌هاي اداري توسط کارشناسان روابط عمومي پاسخ داده مي‌شود و در موارد نيازمند و پيگيري از بخش‌هاي مختلف‌، پس از بررسي و دريافت پاسخ از سوي واحد مربوطه، با استفاده از شماره تماس ثبت شده، به اطلاع فرد خواهد رسيد.

/108

انتهای پیام/

کد خبر 1391052325